Rabu, 9 Jun 2010

LETAK BARNER INI DI BLOG ANDA SEBAGAI TANDA ANTI ISRAEL

Selamat membaca kepada semua rakan bloger.sejak akhir-akhir ini memang banyak kisah tentang kekejaman israel disiarkan.ini adalah antara gambar-gambar kekejaman israel.korang tengok dan fikir lah sendiri betapa kejamnya israel.


                                         


ok,korang semua dah tengokkan? so rasanya walau sekasar mana pun orang yang membaca entri ni,mesti akan mengaku bahawa israel memang terlalu kejam.

Walaupun banyak usaha dilakukan supaya kita memboikot produk dari israel dan sekutunya.tapi hakikatnya kita tidak mungkin dapat memboikot produk tersebut kerana ia adalah antara barang utama yang digunakan
di malaysia ok di sini adrie letakkan antara senarai barangan israel yang harus diboikot
ok kenapa adrie cakap.majoriti kita tidak mungkin dapat memboikot barangan di atas ini.
sebab adrie cakap macam tu sebab korang tengok lah sebagai contoh bolehkah korang semua memboikot jenama NOKIA,walhal kebanyakkan rakyat malaysia menggunakan telefon NOKIA,
selain itu makanan segera mcdonald padahal kebanyakkan dari kita selalu makan di mcdonald.dan rasanya mcdonald juga turut membawa keuntungan kepada malaysia dengan pembayaran cukai.
lagipon cuba korang bayangkan kalaulah betol kita mampu memboikot produk mcdonald,mesti mcdonald akan menutup semua cawangan mcdonald di malaysia,dan ini pula akan membawa kepada masalah pegganguran kerana bila mcdonald sudah tutup semestinya kebayakkan pekerja mcdonald akan kehilangan pekerjaan.
rasanya dengan 2 contoh jenama yang adrie kata kan tadi memang jelas kita tidak mampu memboikot kebanyak barangan mereka.
tapi sebagai seorang bloger mungkin kita mampu menunjukkan bahawa kita ANTI ISRAEL dengan meletakkan barner KAMI BLOGER ANTI ISRAEL

LETAK DI BLOG ANDA SEBAGAI TANDA ANTI ISRAEL

BannerFans.com



p/s: apa pendapat korang tentang kekejaman israel

2 ulasan:

  1. sgt menci sampai x tau nk ckp pe...kejamm sekejam kejamnye...

    BalasPadam
  2. mse awl2 dulu hot jewp cter neyh,tp npe ckunk dh mcm senyap?xkn kte sume dh lpe kt dorg?

    BalasPadam

COMENT BACK